PernieBernie

Picnic på Skansen

God morgon!
Har ni sovit gott? Det har jag, förutom att jag blev väckt vid 04:18 av en Lucas som försökte krypa över till min säng. :)
Fick sovmorgon idag och jag är ändå trött!
Var helt död i soffan igår, orkade knappt hålla ögonen öppna till filmen vi såg.
National treasure 2 blev det, den var helt ok. Lite overkliga de där filmerna, men man får sig en dos historialektion och spänning :)

Nu ser jag att solen kikar fram under molnen, härligt! Både Micke och jag är lediga idag och vi har mysiga planer.
Först ska vi till Mickes farfar. Han bor vid Skanstull så efter det tänkte vi gå till slussen och ta djurgårdsfärjan och gå på Skansen!
Har inte varit där med Lucas, han har ju varit för liten, men nu har han börjat förstå lite mer och tycker det är skoj när han ser djur, så vi tänkte prova. Ska göra snittar och fruktsallad och ta med, hoppas det fina vädret håller i sig!
Ska ta med kameran och plåta lite så ni får se.

Ha en bra dag!

image893

Kommentarer
Postat av: vajb

nyfiken på å höra vad lucas tycker om skansen....:-) Hoppas ni får en underbar dag! kram

2008-05-08 @ 17:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0