PernieBernie

Regnfredag

God morgon!
Har fått sova gott hela natten så jag känner mig ganska pigg med tanke på att Lucas vaknade 06.20.
Vi åt frukost med Micke och nu har han gått till jobbet.
Det regnar :(
Jag som hade hoppats på fint väder, eller i alla fall uppehåll eftersom jag ville ta promenad idag. Får se om det går ändå sen. Snart ska vi ta på oss och dra iväg, jag ska till tandläkaren idag. Inte så kul men nödvändigt..
Kom på igår att jag ju inte kan gå till tandläkaren och ta med mig Lucas, han skulle inte nöja sig med att sitta snällt bredvid tandläkarstolen och vänta. :)
Tänkte avboka tiden men kom på att jag kunde höra med Emma i mammagruppen om hon hade tid att se efter Lucas en stund och det kunde hon! Supersnällt av henne, ska bli intressant att se hur det går oxå. Emmas dotter Isabella (Bella) kan gå och där är det full fart hela tiden, så hon kanske kan visa Lucas hur man går :)

Nu ska jag måla naglarna!

Kommentarer
Postat av: Marina

Vilken snäll mamma! Vad roligt att ni har så bra kontakt fortfarande i mammateamet! Hur ska ni göra, ska Lucas börja på dagis eller vill ni vänta?

2008-05-16 @ 10:25:19
URL: http://marinajelic.blogg.se
Postat av: Jennie

Så trist med regn! Men som man brukar säga, efter regn kommer solsken :) lets hope so! Hoppas ni får en skön helg iallafall. Kram Kram

2008-05-16 @ 17:57:38
URL: http://skattkistan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0