PernieBernie

Äppelpaj

God morgon!
Är så nöjd med att jag kunde mms-blogga igår ! Tänkte jag skulle prova för det kan vara kul att skicka en bild till bloggen om man är någonstans utan dator :)

Idag mår jag lite bättre, hostar och snorar mest men halsen är lite bättre och jag känner mig piggare! Skönt.

Har kollat Amazing race som vanligt på helgmorgnarna, det är så bra! (Kanal 5 kl 8.25 lördag och söndag.)

När mamma och Leffe var här senast hade de med sig en påse med äpplen. Har inte orkat göra nåt med dem så de har fått stå på uteplatsen. Idag tänkte jag prova att baka en paj på dem!
Om det blir bra lovar jag att visa sen!

Ha en mysig lördag :)

Kommentarer
Postat av: Misen

Mm, så gott med äppelpaj. Står i valet och kvalet, äppelpaj eller bullar? Hoppas du har en fin lördag!

2008-10-04 @ 10:12:51
URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0