PernieBernie

Blaha

Det här blir det sista inlägget jag skriver innan vi åker till Gamleby. Imorgon bitti tar jag med mina älsklingar och åker söderut och det ska bli jätteskoj!

Lucas har varit pigg hela dagen, nu på kvällen hade han lite feber tyvärr så jag hoppas det inte blir värre.
 Vi ska ju ta det lugnt imorgon, han får sova i bilen så förhoppningsvis ska det gå bra!

Idag har jag fyndat en massa, både kläder till mig själv och till Lucas och även två bäddset. Är supernöjd!
Tänkte ta bilder och visa nån dag om jag kommer ihåg...

Har precis spelat en pokerturnering och jag kom 3:a! Iofs var det bara 30 pers med men ändå... vann lite pengar, aldrig fel  :)

Nu är Lucas vaken och ger sig inte förrän han får sova i vår säng, och vi ger oss direkt.... vill bara sova.

Ska försöka blogga lite från helgen hos mamma och leffe, men om inte så får ni ha en skön helg!

Kram!!

PS. GRATTIS till Caroline och Johan som fick en underbar liten Teddie igår!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, tusen tack för grattiset - du är så snäll! Bamsekramar till dig och er i Gamleby!

2008-10-21 @ 12:56:15
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0