PernieBernie

Inte ett dugg bättre

Fy vilken jobbig natt vi har haft här hemma. Jag sov jättedåligt, vaknade hela tiden av att jag kände mig glödhet. När jag tog tempen var den över 38.
Mitt i allt vaknade Lucas och var jätteledsen, antagligen för att han hade ont i ögonen. Vi provade allt, välling, byta blöja, sjunga för honom, inget hjälpte utan han var bara hysterisk.
Till slut gick vi upp och gav Lucas en alvedon och sen fick han sitta i soffan och kolla lite på tv. Då lugnade han ner sig och till slut kunde vi gå och sova några timmar igen.

Jag mår jättedåligt idag oxå, är så trött på det här. Vill bli frisk nu!!!

Just nu är Micke hos läkaren med Lucas, hans ögon har blivit mer svullna och han har gråtit jättemycket på morgonen. Hoppas vi får någon bra medicin så han blir bättre snart.

Hej då från sjuklingarna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0