PernieBernie

Påskrivet och klart

Idag var vi och skrev kontrakt och nu är allt alltså klart!
Det känns jättebra, nu kan man äntligen börja rensa, kasta och packa.
Vi har verkligen så mycket SKIT som vi bara vill slänga, egentligen borde man försöka sälja allt på nån loppis eller nåt, får väl se hur det blir. Kanske skulle ha utförsäljning här på gården? :)

Det är i alla fall bestämt nu att vi flyttar den 15:e november. Bara drygt två veckor tills dess...

För övrigt var det en vanlig dag på jobbet, fick ha samtal med en av eleverna som har lite problem, lite jobbigt.
När jag kom hem från jobbet åkte Micke till stan för att träffa kompisar och käka på nån japansk restaurang, så jag har bara umgåtts med Lucas och sen med soffan under tiden jag såg på Desperate housewives.

För er som såg det, ska det vara så här nu, de bara hoppade över fem år? Konstigt, vet inte om jag gillar det riktigt.
En del av mig hoppas på att någon av dem bara drömmer allt och så blir det som vanligt....
Vad tycker ni??

Nä sängen väntar....

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fantastiskt roligt för er! Hur stor är lägenheten?

2008-10-29 @ 20:55:37
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: vajb

ang DH; jag tror att det kommer vara flashbacks på vad som hänt under dom 5 åren, så att man lixom "fyller i luckorna" under tiden...

Men jag håller med om att det känns konstigt...

kram

2008-10-30 @ 21:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0