PernieBernie

Same same, typ

Lucas ögon är inte lika svullna idag som igår, så förhoppningsvis betyder det att han är på bättringsvägen.
Pigg och glad är han i alla fall och det är väl ett bra tecken :)

Själv är jag lika snorig som förut och har superont i halsen. Är så himla trött på att vara hemma och att vara sjuk, vill ut och jobba igen och träffa folk!! Håller tummarna för att jag ska kunna gå och jobba imorgon.

Vet inte vad vi ska hitta på här hemma längre, orkar inte gå ut och vet inte ens om det är bra att gå ut, vill ju inte att Lucas ögon ska bli sämre.
Vi fick förresten ögondroppar åt honom efter läkarbesöket igår, de ska man ge SEX gånger om dagen!! Helt sjukt, det är ju varannan timme. Lucas är helt hysterisk när han ska få dem, jag klarade inte att ge honom dem själv igår så jag var tvungen att vänta på att Micke skulle komma hem från skolan... men idag måste jag klara det själv på nåt sätt. :/

Nä nu ska jag sluta tjata om våra sjukdomar... ska försöka lägga in lite bilder senare idag om jag orkar!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Krya krya krya på er kära ni! Hoppas det går bra med ögondropparna idag!

2008-10-02 @ 12:15:09
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0