PernieBernie

Ska det vara så här?

Lucas vaknade precis och grät och inget hjälpte. Tog upp honom och satte mig med honom i knät i vår säng och sjöng lite och vaggade honom, och då kom VÄRSTA spyan! Jag skojar inte, det bara sköljde ur honom och allt kom över hela mig och halva honom!! Sen blev han jätteledsen :(
Nu har han lite feber så jag har gett honom alvedon och nu ligger han i sin säng, får se om han lyckas somna om. Han verkar ha ont i magen... stackarn!

Men det här är ju inte klokt, han har bara varit på dagis i två dagar och sen blir han sjuk igen! Ska det verkligen vara så här, är det normalt att vara sjuk så ofta????!!!!! Känns ju inte som det finns någon ände på det hela.... suck!
Får se hur han mår imorgon men han kommer ju förmodligen behöva vara hemma från dagis.......................................
Tur att Micke är ledig imorgon.

Är sjukt trött på det här och tycker såååå synd om Lucas som aldrig får komma in i några dagisrutiner.

:(

Kommentarer
Postat av: vajb

stackars liten! :-(

2008-10-15 @ 05:24:29
Postat av: anna e

Tyvärr så är de små liven jättekänsliga det första månaderna... Tea var på dagis 8 dar o sjuk 14 dagar av den första månaden...inte kul! Hoppas han blir bättre snart.

2008-10-15 @ 13:37:09
Postat av: Marina

Usch vad jobbigt för er! Lillen var också sjuk ofta i början, men det går över...

2008-10-15 @ 18:28:54
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: Wikeling

Här i Växjö har vi det likadant! Dock är jag dålig lika ofta (om inte mer) än Klara.... Jäkla dagisbaciller...! :(

2008-10-16 @ 11:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0