PernieBernie

När man är sjuk ser man inte ljuset i tunneln

Lucas är fortfarande sjuk, båda hans ögon är helt igensvullna :(
Inte nog med det, nu har jag blivit sjuk oxå. Var länge sen som jag kände mig så här risig, har sjukt ont i hela kroppen, näsan är både täppt och rinnig och jag kan knappt svälja så ont i halsen har jag....
Vilade med Lucas idag och det slutade med att vi sov i över tre timmar!!

Har inte orkat blogga som jag tänkt idag, skulle lägga in en massa bilder men det får bli en annan dag.

Blir till att vara hemma imorgon oxå, egentligen skulle Micke varit hemma med Lucas men eftersom jag oxå mår dåligt så får det bli jag som stannar hemma....

Nu måste jag lägga mig och sova, hoppas jag mår bättre imorgon.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0