PernieBernie

Home sweet home

Nu är vi hemma igen!!!!
Har verkligen haft det underbart den här veckan nere i södra Sverige, men det känns ändå skönt att vara hemma igen.
Nu ska vi avsluta semestern med att bara "vara" här i Stockholm. Är ledig i nästan två veckor till :)
Min plan är att måla om köket (om det inte blir för fint väder vill säga), rensa garderoben och ta minst en promenad om dagen. Sen får vi se vad som händer!
Förhoppningsvis är det någon som läser det här som vill/har tid att ses nån dag? :)

Nu ska jag sova, är helt slut efter att ha kört 65 mil idag...

God natt.

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag vill, jag vill, jag vill ses!!!

2009-08-10 @ 08:24:00
URL: http://marinajelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0