PernieBernie

Filmtips

Vi såg aldrig på "Benjamin Buttons..." igår, det blev Changeling istället. Det är Clint Eastwoods nya film med Angelina Jolie, och jag hade inte så höga förväntningar men hoppades att den skulle vara bra.
Och GUD vad bra den var!!!! Jag var så rörd och skakad och verkligen INNE i filmen, känns som jag hade kunnat gråta mig igenom halva filmen om jag inte hade lugnat ner mig själv.... På slutet grät jag floder.



Om ni har chans att se den på bio så gör det!!!!!

Nu ska jag åka in till stan och träffa Maria och Angelica för att fika och skvallra om senaste nytt, vad skoj det ska bli!!!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du ta bilder på er nya lägenhet? rum för rum? är så nyfiken hur den ser ut och vilka möbler ni har!

2009-02-08 @ 14:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0