PernieBernie

Till Årsta

Kolla in dagens outfit på Lucas HÄR!

Det snöar ute.... suck, nu vill jag ha vår!
Vi har ätit frukost och Micke har dragit till skolan.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, jag och Lucas. Borde diska och städa men det är inte så kul för Lucas... inte så kul för mig heller för den delen ;)

Har lagt in alla bilder i datorn från Thailand och efter, så nu kan jag visa!
För det första, här är bild på Lucas nya säng.



     



Både Lucas och jag gillar det nya play doh, jag byggde en nyckelpiga :)

Under tiden som jag skrev det här så bestämdes att vi ska åka till Årsta och träffa Marina med barnen! Vad roligt det ska bli!!! Så nu måste jag göra mig i ordning.....
Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Marina

Skynda er, vi väntar!!!

2009-02-16 @ 11:59:34
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: vajb

hoppas ni hade en mysig dag i årsta! :-)

2009-02-16 @ 20:08:23
Postat av: Sofie

Lucas ser verkligen ut att stormtrivas i sin nya säng! :)

2009-02-18 @ 13:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0