PernieBernie

Lucas är sjuk

Jag sa häromdagen att det är skönt att Lucas har varit så frisk det här året. Har bara tagit ut en vårddag från försäkringskassan!
Men så ska man ju aldrig säga...
Igår när vi hämtade honom på dagis sa de att han bajsat jättemånga gånger, och det fortsatte när vi kom hem.
Micke ringde till mig på jobbet och sa att Lucas var jätteledsen eftersom han hade så ont i stjärten, stackarn!
Eftersom Micke har två viktiga föreläsningar idag är jag tvungen att vara hemma från jobbet eftersom Lucas inte kan gå på dagis, och jag fick gå hem tidigare från jobbet i natt...
Kändes inte så skoj men Lucas är viktigast så klart, och idag ska jag köpa proviva blåbär så att han förhoppningsvis  blir bättre i magen.

Håller på att jaga fåtölj! Är inne på blocket.se ganska ofta och hoppas på att jag ska fynda nån skön fåtölj. Blir lite trångt i soffan när vi får besök och en fåtölj vore perfekt!
Även ett matbord är jag på jakt efter...

Nu ska jag käka lite frukost, sen ska vi ut en sväng för att handla.

Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: vajb

stackars Lucas!! :-(

Hoppas du hittar nåt bra på blocket!

kram

2009-11-26 @ 21:47:49
Postat av: Anonym

Proviva blåbär? Funkar det? Måste jag testa nästa gång! Hoppas han kryar på sig. Kram

2009-11-26 @ 22:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0