PernieBernie

Hemma

Hola!
Så var man hemma i kalla Suecia igen. Underbart skönt att vara hemma igen, även om jag har haft en skitkul vecka!!
Man kan sammanfatta med mycket sol och värme, mycket sprit, sangria och öl, dans till "I have a feeling, that tonights gonna be a good night" (ni som var där fattar nog vad jag menar), poker, black jack och touchbet roulette, takpool och skinka!
Ha ha ha :D
Nu säger min kropp ifrån, är grymt sliten och jag är inte förvånad direkt, så mycket som vi har hållt igång och så lite som vi sovit.

På Arlanda möttes jag av Lucas, Micke och snälla Mia som körde vår bil för att hämta mig.
Det var obeskrivligt att träffa Lucas igen, bara kramade och pussade på honom som en galning :D

Idag är jag ledig och det har inte blivit så mycket gjort. Är inte riktigt redo för att jobba imorgon och hoppas på att min halsont har gått över efter en god natts sömn. Man vågar ju inte gå till jobbet med några influensasymptom nu för tiden, varken för sin egen skull eller deras. Bättre att hålla svininfluensan inom familjen ;)

Nu ska jag gå och lägga mig. Är så trött så jag knappt vet vad jag heter och mätt i magen efter mysig tacokväll.
Det blir bilder nån dag så klart, antingen här eller så länkar jag till FB, här kommer några bara för att visa hur skoj vi hade!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: vajb

haha! jag hade glömt bort dom roliga bilderna där alla göra galna miner :-)

Krya på dig, vännen! KRAM

2009-09-06 @ 15:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0