PernieBernie

Vinn barnkläder från Ping Pong!!!

I samarbete med Ping Pong barnkläder har jag nu fått chansen att lotta ut en av deras varor.


Så här står det på deras hemsida:

"På Ping Pong Barnkläder säljer vi barnkläder och barnartiklar med fokus på barnkläder i högre kvalité. Hos oss finns barnkläder för både flickor och pojkar samt babykläder. Vårt utbud innefattar barnkläder som tröjor, byxor, klänningar, underkläder, ytterkläder, mössor, bodys och mycket mer. Alla barnkläder är noga utvalda."

 

Tävlingen gäller en valfri vara till ett värde av upp till 300:- och det finns mycket fint att välja på!

Här är några av mina favoriter

 

 

För att vinna måste ni skriva en kommentar till det här inlägget och även ange vilken vara ni skulle vilja ha om ni vinner. Ni måste alltså gå in på pingpongbarnklader.se och bestämma er för vad ni gillar mest.

Kom ihåg att varans värde ej får överstiga 300:-

 

För dubbel chans att vinna länkar ni till det här inlägget i er blogg! Skriv i kommentarerna om ni gjort detta så jag vet.

Då får ni två poäng i tävlingen som kommer avgöras genom lottning.

 

Tävlingen pågår fram till kl 20.00 den 19/4.

Lycka till!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för tipset om tävling, men jag har ingen användning för de små kläderna ;-)

2010-04-14 @ 19:03:01
Postat av: Ellinor

Hej Pernilla!

Jag vill gärna vinna kläder åt Matilda. Vi önskar oss en "Ekologisk långärmad omlott t-shit för baby" om vi vinner, en rosa såklart =)

Hoppas du mår bättre!

Kram

2010-04-15 @ 12:44:45
Postat av: Rebecka Jonsson

Hej



Vi vill gärna finna det fina linnet med pirates/poison-tryck (helst stl 92).



Vi har länkat till tävlingen i vår blogg också!

2010-04-15 @ 13:03:02
URL: http://mammamammabarn.blogg.se/
Postat av: wikeling

Hej, Klart man vill vara med och tävla! :) Och OM jag skulle vinna, vill jag helst ha babyskor i stl 6-12 mån. KRAM

2010-04-15 @ 19:58:51
Postat av: Caroline Jeansson

Hej Pernilla!!!

Alltid trevligt med tävlingar o dessutom barnkläder :) Skulle jag vinna skulle det vara något från (lundmyr) bara älskar kläderna!!!

Korttröjan med älskling trycken är ursöt o likaså den långärmade..stlk 90!

Kram Caroline!

2010-04-16 @ 14:57:39
Postat av: AnnaC

Jag vill såklart också vara med och tävla. Om jag skulle vinna vill jag helst ha Munkjacka för baby storlek 80.

Kram

2010-04-16 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0