PernieBernie

Inte så mycket

Det händer inte så mycket här just nu.
Ändå går dagarna väldigt fort!

Micke pluggar inför tenta nästa vecka.
Lucas går på dagis och är jätteglad för att hans bästis Niklas är tillbaka :)
Leia bara växer, hon väger 6550 gram nu och är 61 cm lång. Och glad hela tiden :D
Jag har åkt på en förkylning, bara snorar och känner mig som ett plommon i huvudet... usch!
Vädret är inget att hurra över heller, hoppas inte sommaren är över redan?!

Vi funderar på att åka till Täby galopp och ställa oss på bakluckeloppisen på söndag, men bara om vädret är ok.
Vore skönt att bli av med lite skit som bara ligger och skräpar här hemma.

Imorgon ska jag till Danderyds sjukhus igen för att röntga Leias höft. Nu håller vi tummarna för att allt ser bra ut, sen är hennes höftproblem historia!
Vi var ju och röntgade Lucas höft för några veckor sen och det såg bättre ut mot förra året, tack och lov. Bara hoppas på att det fortsätter växa "rätt" nu så de slipper göra fler operationer.

Idag har jag lagt ut bilderna på mamma och Leffes bröllop på facebook. För er som inte har facebook eller har missat dem så finns alla bilder HÄR.

Just nu kollar jag på sim-EM, jag älskar att kolla på simning! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Håller tummarna för att allt går bra med Leias höft. Och vilka fina schackrutor. Sådana måste vi prova. Har du något fiffigt recept?

2010-08-10 @ 21:12:06
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Pernie

Caroline: klart jag har fiffigt recept, det är SUPERenkelt! :) Det kommer!

2010-08-10 @ 22:12:16
URL: http://pernillaolsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag haller tummarna för er och hoppas att det gar bra pa sjukhuset! Det gör det alldeles säkert!



Jag älskar smakakor, ska baka dem med! Gillar dina recept! :) Som jag sagt tidigare... du borde öppna eget fik; Pernillas kakhörna :)

2010-08-11 @ 10:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0