PernieBernie

Fynda är skoj

Jag skulle bara till apoteket.
Jag kom hem med bra mycket mer än apoteksgrejer...
Man blir ju helt galen av den här rean som pågår!

Idag var jag i Solna C och där var det halva reapriset åt vilket håll jag än tittade.
På Åhléns köpte jag solhatt och sarong-skynke till Leia för inga pengar alls nästan.
På vägen ut därifrån fick jag med mig urläckra örhängen (inte på rea dock), två nagellack och en klänning.
Kan säga att jag blev helt till mig när jag såg klänningen, tycker den är jättejättejättejättejätteFIN!
Och halva reapriset, dvs 124,50:- är ju inte fy skam för en sån klänning.

 

Synd att jag är för tjock för att vara snygg i den bara... kunde inte prova den eftersom jag hade Leia i babybjörnen. Men jag erkänner att jag tänkte "om jag inte kommer i den så måste jag göra nåt för att bli smalare så jag kan använda den" :)

Hoppades på att den inte skulle sitta slimmat på kroppen utan lite mer löst, men icke.

Men nu har jag som sagt en bra sporre för att gå ner gravidkilona :P

 

Örhängena, 39:- på Åhléns


Gulliga nagellack, 25:- styck på Åhléns

 

På H&M hittade jag en snygg top som jag inte kunde motstå, även om den inte var på rea.

 

149:- på H&M

 

Kunde inte heller låta bli en badtop med UV-skydd till Leia som var på rea. OM vi hittar en resa så är det ju kanon att ha en sån :)

 

75:- på H&M

 

Jag är så nöjd när jag fyndar, visst är det underbart?! :)

 

Måste bara visa er bilden på Leia i hennes nya pass, är det inte hur gulligt som helst att en sån liten bebis har ett pass? :)

 

 

Har som vanligt kollat senaste True blood ikväll, sjuuuukt bra! Orkar inte vänta en vecka till nästa avsnitt nu... :(

Men nu måste jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0