PernieBernie

Sjuk

Jag är sjuk. Tror aldrig jag varit så här sjuk förut.
Det började i tisdags kväll och på natten fick jag feber.
Igår fick jag halsont och det kändes så svullet så jag lyste med en ficklampa i halsen idag och kollade mig i spegeln, och SHIT! Det såg groteskt ut!!!
Halsmandlarna är så svullna så att det knappt är något mellanrum mellan dem.
Dessutom är jag snorig och kan inte andas med näsan, vilket ju inte gör det bättre. Kul att andas med munnen där jag knappt får luft...

Idag var jag hos läkaren, labbet var stängt så han kunde inte ta prover, men det räckte med att han tittade i min hals så var han säker på att jag hade halsfluss.
Jag har aldrig haft halsfluss förut. Det är inte roligt alls.
Det känns som att jag ska dö helt enkelt.
Har mått så himla dåligt på eftermiddagen men nu började panodilen verka så jag känner mig lite piggare.
Hoppas på att penicillinet börjar verka snabbt.
Nu måste jag sova, vet inte vad jag gör framför datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0