PernieBernie

Fullspäckad dag

Idag har vi verkligen inte legat på latsidan här hemma!

Efter frukosten bestämde vi oss för att ta en promenad med varsin vagn med varsitt barn i.
Micke ville veta hur lång tid det tar att promenera till kräftriket eftersom han ska ha några föreläsningar där i sommar (han läser sommarkurser) så vi gick igenom Hagaparken.
Det tog bara drygt en timme, jag trodde det skulle ta längre tid faktiskt.
Vi tog bussen hem eftersom jag hade skoskav..

Väl hemma var vi tvungna att duscha eftersom svetten rann, men sen satte vi hela familjen i bilen och drog till IKEA i Barkarby.
Där lunchade vi, tänk att man kan få lunch med dryck och sallad till hela familjen för 75:-, inte illa! :)
Vi köpte lite smågrejer, vi hittade ett överkast till vår dubbelsäng för bara 59:-!
Det var mycket REA där, det är underbart att känna att man fyndar ju :)

På hemvägen handlade vi på Willys, och sen var vi inte hemma förrän framåt sju.... snacka om att man är helt slut nu!

Det händer mycket skoj i veckan, imorgon ska jag på picknick!

Men nu måste jag gå och lägga mig...

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0