PernieBernie

När det är mulet åker alla till IKEA

Idag åkte vi till Heron city där Micke och Lucas gick på bio. De såg Shrek 4 som tydligen var jättebra!
Jag och Leia roade oss med lite shopping under tiden.
Jag fyndade!
På Hemtex köpte jag en duk till köket, en fleecepläd i bubbelgumsrosa och lite servetter, totalt gick det på 100:-
På Mio hittade jag jättefina assietter som har kostat 79:- styck, nu kostade de 10:-
Vad nöjd man känner sig när man fyndar!

När bion var slut skulle vi äta på IKEA men vi vände på parkeringen. Det var bilköer och helt sjukt fullt inne i parkeringshuset vid IKEA, och då kände vi att alla förmodligen skulle vara i restaurangen precis när vi skulle dit vilket inte alls lockade.
Så vi åkte hem istället.
Och det var mycket bättre!
Vi grillade hamburgare på balkongen, det var supergott!

Nu har vi sett på senaste avsnittet True blood som var grymt bra. Så bra att vi glömde vika all tvätt som väntar på att bli vikt :)
Men imorgon är en ny dag... och så börjar friidrotts-EM imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0