PernieBernie

Dumma mej

Vi tyckte det var ett bra tillfälle att hitta på något BARA med Lucas.
Nu när det varit en massa förändringar i hans liv iom nytt dagis.

Så idag lämnade vi Leia hos Annika och så gick Lucas, Micke och jag på bio!
Vi såg "Dumma mej" som Lucas tjatat om att han vill se länge nu.
Jag hade inga som helst förväntningar men jag tycker den var jättebra!
Rolig och väldigt mysig, jag fick till och med en tår i ögat på slutet. (Det är iofs inte så ovanligt för att vara jag...)

Efteråt bjöd Annika på god middag och jag hade bakat en kladdkaka som vi tagit med vilket blev efterrätten.
Häst-jäklarna sprang inte vår väg idag heller tyvärr, miljonerna får vänta!
Men jag har haft en jättemysig dag, kändes så bra att få ge Lucas all uppmärksamhet :)
Och Leia hade haft det så bra hos Annika.

Nu ska jag dricka upp min strawberry daiquiri (virgin) innan jag går och knyter mig. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0