PernieBernie

Lugn och ro

Det har varit mycket nu med nya bloggen, men jag har inte glömt den här bloggen!
Just nu är jag helt insnöad på allt som handlar om bakning, det är så roligt!!!

Livet flyter på, dagarna går så himla fort.
Igår var jag äntligen och köpte träningskort, så idag var jag och tränade för första gången.
Tog det väldigt lugnt, vill inte köra slut på mig själv det första jag gör. Det var trots allt fyra år sedan jag tränade senast...
Men shit säger jag bara!
Vilket fint gym jag har köpt kort på, är superimponerad.
Balance är verkligen fräscht och så känns det som hög kvalitet på maskinerna.
När Vajb och jag tränade på Sats på Vasagatan, som visserligen var ett väldigt litet gym, hade de tre löpband.
På Balance här i Solna finns det typ 37 löpband...!
Det var tur att jag fick en rundtur idag, annars hade jag väl gått vilse. Två våningar och en massa olika rum :)
Och så har de en stooor och superfin barnpassningsavdelning, där hoppas jag att Leia ska trivas ;)

Jag provade löpband och stepmaskin idag, nu får vi se om jag vaknar med träningsvärk ändå.
Spännande.

Idag har jag faktiskt inte bakat något, även om jag hade tänkt göra det.
Men ibland behöver man väl en paus oxå, imorgon blir det något i alla fall!
Imorgon får vi fint besök i form av Anna och Tove, ska bli kul att se dem igen!!

Avslutar med en bild på vårt badrum ikväll. Jag gjorde i ordning det så här och så ropade jag på Micke att han skulle komma. Tyckte han behövde en lugn stund för sig själv i badet :)
Och det är ju sån skillnad på att bada när man har en massa tända ljus mot badrumsbelysningen som är ganska kall och hård.

Myspys :)


Kommentarer
Postat av: vajb

roligt å höra att du börjat träna igen! you go girl!

2010-10-27 @ 23:13:26
Postat av: Lyckan

Tack för badet!

2010-10-27 @ 23:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0