PernieBernie

Det händer mycket nu

Är helt slut efter en väldigt innehållsrik dag.
Har precis lagt ner Leia i sin säng efter att hon ätit lite nattmat :)

Ikväll var jag på bio med Mia, vi såg Inception. Väldigt bra film, kändes verkligen inte som att den var 2½ timme!
Familjen hade klarat sig bra utan mig :)
Saknade Leia jättejättemycket och jag var bara borta i lite drygt fyra timmar...
Blev inte bättre av att hon sov när jag kom hem, därför blev jag jätteglad när hon vaknade nu :)
Konstigt det där, för samtidigt var det jätteskönt att få komma bort en liten stund och bara få tänka på mig själv. Och att träffa Mia, det är alltid mysigt!

Jag kan berätta om dagens mammaträff imorgon för nu orkar jag inte skriva mer.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0