PernieBernie

Min dag har....

...varit fullspäckad.
Skulle åka och handla lite och det blev en lång historia kan man säga.

Först fixade jag barnvagnen på Babyland, de smörjde hjulen bl a.
Sen var jag på ÖoB, Citygross och till sist ICA Maxi innan jag var tvungen att stressa till dagis och hämta Lucas.
Tror jag var borta i över tre timmar i affärerna...
Ha ha helt galet! Leia var så klart med oxå, men hon sov för det mesta. Som vanligt :)

Lagade lite pannkakor till oss innan jag lämnade familjen hemma och åkte till dagis.
Där var det föräldramöte som var jättebra, insåg att Lucas har riktigt trevliga och roliga fröknar :)

Sen jag kom hem har det varit den vanliga härvan kan man säga. Lägga barnen, kolla Halv åtta hos mig och Idol...
Same same every night :) Men mysigt!

Imorgon ska jag ha en liten mammaträff för frösundatjejerna här hemma, det blir skoj!
Ska bjuda på lite lunch och så ska jag baka lite :)
Och sen ska jag gå på bio på kvällen! Mia och jag ska se Inception :D

Nu måste jag vika tvätt innan jag sover. Same same every night, som sagt...

PS. Är det lågsäsong på kommentarer just nu? Eller läser ni inte längre? :P

Kommentarer
Postat av: Linda Englund

Hur hinner du med allt?? Baka vet jag inte när jag gjorde sist...

2010-09-23 @ 08:41:58
Postat av: Sofie

Vilken power woman du är! Du hinner med allt :))



Jag har sett Inception, den var bra! :)

2010-09-23 @ 10:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0