PernieBernie

Snabbis

Regn regn regn.
Jag som längtade efter en promenad idag, och så regnade det som bara den.
Enda promenaden jag tagit är till bilen för att åka och lämna och hämta Lucas på dagis..

Men jag fick lite gjort här hemma!
Jag har rensat bland Leias kläder, det går fort att byta storlek på kläderna för henne, men nu har vi lite mer ordning.
Sen har jag tvättat. Mer orkade jag inte, är fortfarande halvkrasslig men det bryter aldrig ut.

Försöker förhindra en förkylning allt vad jag kan, har tagit supervarmt bad och druckit te med honung, och nu tänker jag gå och lägga mig. Hoppas det hjälper!

Imorgon hoppas jag på finare väder, i alla fall inte spöregn hela dagen så att man kan få komma ut och promenixa lite. Sen ska jag tvätta igen... det tar aldrig slut.
:)

Lucas gick sin första dag med de stora barnen på dagis idag och allt hade gått bra.
Tänk att han har blivit så stor! :)

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0