PernieBernie

Torsdag

Har suttit och kollat på den här sidan ett tag, ha ha ha, det finns jättemycket ascoola och roliga saker där!
Man kanske skulle köpa sig en Obama-mask :D

Idag bestämde jag mig för att ta promenad in till stan. Det tar ca en timme till odenplan vilket kändes lagom.
När jag gått förbi norrtull kom jag att tänka på Karin, hon bor på vägen mot odenplan.
Så jag spontanringde och kollade om hon var hemma, och det var hon!
Hon kom ner och mötte mig och sen gick vi till Åhléns.

Där köpte jag den här supersöta klänningen till Leia

 

Sen gick vi till Vasaparken och fikade i solen. Vilket underbart väder!

Leia sov i vagnen så det var bara att njuta :)

 

Karin skulle iväg till jobbet så jag tog bussen hem där jag mötte upp min kära man. Sen gick vi till dagis och hämtade Lucas.

På måndag ska Lucas byta avdelning på dagis, han ska flytta till de STORA barnen. Han verkar lite stolt över det, hoppas det kommer funka bra. Vad hände med min lilla bebis??

Tur att jag har en "riktig" bebis att snusa på om dagarna :D

 

Här är hon i sin nya coola outfit som jag pratade om. Leggingsen är så söta tycker jag!

Leggings från Åhléns, T-shirt H&M.

 

Här frågade jag henne om hon kunde visa tungan som de gör på bilden på t-shirten

 

 

Avslutningsvis en närbild på fröken Stora-blå-ögon med sin nya dreggel-lapp, oxå från Åhléns.

Superbra eftersom det är full aktivitet på slemmet i munnen just nu, då slipper man byta kläder på henne några gånger om dagen :P

 

 

Ikväll skjutsade vi Micke till Ulvsunda slott, han skulle jobba.

Det visade sig att det INTE var någon bra idé, Leia var smått hysterisk i bilen...

Hon lugnade inte ner sig förrän hon kom hem och fick mammas bröst, förmodligen var det för sent att vara ute och åka med henne. Hon ville ju vara hemma och mysa och kolla på Halv åtta hos mig!

 

Nu tänkte jag gå och sova, ville bara avsluta med att säga TACK till Sofie!

Blev så himla glad av din kommentar till förra inlägget!! Härligt att du uppfattar mig som en positiv människa.

Jag gör så gott jag kan :)

Och jag tycker oxå det är trist att vi inte ses oftare, hoppas ni kommer och hälsar på här snart!

Stor kram till dig, fina du!



Kommentarer
Postat av: Helen

Leia är ju hur söt som helst!

... och cool :)

... och jag håller med Sofie!!!

Kram

2010-09-10 @ 11:01:34
Postat av: Jennie

Haha, en sån där dreggellapp kanske man skulle behöva själv :) Jag är bra på att spilla när jag äter.. Söt är hon lilla fröken cool! Kram på er.

2010-09-10 @ 11:52:44
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Linda Englund

Vad söt hon är!! Coola leggins :)

2010-09-11 @ 21:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0