PernieBernie

Mycket fika blir det

Det här fina spelet fick jag i present av Micke igår!
Blev jätteöverraskad, för vi brukar inte ge varandra presenter vid alla hjärtans dag.
Men det var inte för att det var alla hjärtans dag han hade köpt det, han passade bara på att ge det igår :)
Han trodde att jag skulle gilla spelet och det ser ju onekligen ut som nåt jag skulle kunna tycka är kul!

 

Vem vill spela? :)

 

Igår provade jag att lämna båda barnen på barnpassningen på gymmet igen, och det gick inte så bra. Leia visade sig vara alldeles för trött så vi fick gå hem efter tjugo minuter. Lucas däremot stormtrivdes och ville inte alls gå hem... så därför ska vi prova idag igen och just nu sover Leia, så vi kan ju hoppas att det går bättre idag.

Jag måste verkligen få springa av mig lite kalorier, igår åt vi Oreo cupcakes här hemma och imorgon ska jag bjuda mammagruppen på hemmagjorda semlor.... inte bra för figuren! Men gott :)

 

På fredag ska jag jobba! Det kommer bli intressant... och säkert kommer det vara jobbigt när jag ska gå dit, men jättekul när jag väl kommer dit! Vi får se hur det kommer gå att hålla sig vaken hela natten...

 

Nu är det dags att hämta Lucas på dagis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0