PernieBernie

Tårtplaner

Såg precis på nyheterna att de varnar för snöstorm idag. Det ska komma upp till 2 dm snö i Stockholmsregionen, kul... och jag som tänkte åka och handla idag, utan bil!
Får väl ta mig till närmaste affär helt enkelt..

Bilen ja. Igår var sista dagen för ombesiktning och vi har ju haft den hos mekanikern i Nacka som skulle fixa den för andra gången. Men den gick inte igenom igår heller! :(
Är så himla trött på det här nu. Orkar inte ens tänka mer på bilen.
Så nu skiter vi i den!

Håller på att tårtplanera för fullt! På lördag är jag bjuden på schlagerkväll hemma hos Mia och hon undrade om jag inte kunde göra en schlagertårta :)  Resultatet får ni se i helgen!!

Nu måste jag åka och handla innan den värsta stormen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0