PernieBernie

Jag borde...

...egentligen sova men jag ville bara skriva lite här först :)

Tusen tack för era snälla kommentarer om mitt förra inlägg! När jag läste dem blev jag ännu mer peppad att göra det! :)

Har precis kommit hem från Älvsjömässan. Det var Starta eget-mässa och jag var där med Vajb.
Både hon och jag funderar på att starta eget. Fast det är nog troligare att hon kommer göra det snart, för min del är det mest en dröm just nu och det känns som det är en lång väg tills det blir verklighet, OM det blir det.
Men det är alltid roligt att gå på mässa, särskilt när det är gratis :)

Vi lunchade på Koh Phangan efter och nu är jag hemma eftersom jag måste sova.
Är inte ett dugg sugen på att sova, är inne i dagsrytm eftersom jag jobbat dagpass i två veckor, men i natt är det dags för nattpass igen.. och jag kommer bli supertrött om jag inte sover lite nu. :(

Det är hårt det här med nattarbetandet och både jag och Micke känner att det inte funkar längre.
Nu när han jobbar heltid i veckorna vill vi kunna funka som en familj och det gör vi inte riktigt när jag jobbar så mycket på helgerna.
Därför har jag bestämt mig för att söka nytt jobb! Säger inte vad, en del av er vet redan, men jag håller det för mig själv så länge. Får jag inte det så kommer jag antingen gå ner i tid på mitt nuvarande jobb eller söka andra dagjobb.
Hoppas det blir bra, det blir det nog :)

Har en massa tårtor inplanerade och en del har jag fått tacka nej till. Trist men så får det bli.
Ser fram emot att göra de jag ska göra!

Hoppas ni har det bra, vi hörs!
God natt :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad roligt att du sökt nytt jobb!!! Det är helt underbart att jobba dagtid och helgerna blir så speciella. Nyfiken på vad du sökt... håller tummarna att du får det :)



Många kramar

2011-10-07 @ 22:10:27
Postat av: Caroline

Passar på att tacka för underbara helikoptertårtan här också. Och vad roligt med nytt jobbsök. LYCKA TILL!

2011-10-18 @ 07:08:53
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0