PernieBernie

Jag är sjuk


I går kväll började jag få ont i kroppen och halsen och i morse vaknade jag med feber.
Skulle jobba S-pass idag och vet att det blir en massa problem för dem när inte jag kommer. Vill verkligen inte vara sjuk!!!!
Funderade först på att "dopa" mig med en massa värktabletter och försöka jobba ändå men Micke övertalade mig att inte göra det, och han har rätt. Vill ju inte smitta de på jobbet och tror inte jag skulle orkat...
Så nu sitter jag här och tycker synd om mig själv.

Igår var barnen hemma från dagis för att jag ville mysa med dem.
Hade tänkt åka till leklandet i Bromma men det var tydligen stängt på tisdagar, så då tänkte vi om och drog till Sollentuna Centrum istället.
Vet inte varför vi inte åker dit istället för Solna C oftare, det tar bara 8 minuter med pendeln från oss till Sollentuna och centrumet ligger precis vid pendelstationen.
Sollentuna C är ganska nybyggt och det är väldigt fräscht!
Det finns massor av fler affärer än i Solna C så vi kommer nog åka dit oftare i fortsättningen :)

Shoppade lite nya kläder också, bland annat fick Leia en ny vårjacka.
Hon fick välja själv, jag gillade en grön jacka mest men hon gillade den rosa och ville bara prova den.
Så den fick det bli :)

Rosa jacka från Lindex

 

Lucas fick nya kläder som han ska ha på barnkalaset på lördag tänkte jag.

 

T-shirt från H&M

 

Skjorta från H&M

 

Byxor från H&M

 

Vi får se om det blir t-shirt eller skjorta till byxorna :)

Stilig kommer han bli oavsett!

 

Just det, Leia fick nya solbrillor också!

Hon har en tunika med Mimmi Pigg på som hon älskar, hon pratar om Mimmi hela tiden så när jag såg solglasögon med Mimmi på kunde jag inte låta bli att köpa.

Vet inte om hon kommer ha dem på sig, men hon tyckte det var kul att prova dem i alla fall :)

 

 

 

Ute är det vår, 14-15 grader och sol, och jag kan inte gå ut :(

Ska nog sova lite nu så jag blir frisk fortare!

 

Kram på er :)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0