PernieBernie

Modevisning


För några veckor sedan var jag inbjuden på en barnmodevisning!
Jag fick ta med en vän så jag bjöd med Sara, och hon ville gärna följa med :)
Dessutom var Annelie bjuden, Lucas dagiskompis Smillas mamma.
Så vi var tre glada tjejer som var sugna på vår- och sommarnyheter från en massa roliga barnklädesmärken.


Eventet var i en källare i närheten av Odenplan.
När vi kom fick vi mingla och dricka rosa bubbel och smaska på härliga frukter.

 

 

Bubblet var av det här märket, jättegott :)

 

 


Det var kul att träffa Sara, det var länge sen :)

 

Här är Annelie och jag

 



Det var en ganska trång lokal och de hade inte höjt upp någon scen för barnen att gå på så det var väldigt svårt att se något, och framför allt fota något, när alla trängdes och ville se.
Här är några smakprov!


 

 

De här bilderna har jag lånat härifrån.

 

 

 

 

Vi fick en proppfylld goodiebag med oss hem :D

 

 

Efter eventet (som var ganska kort) gick vi till Storstad och drack ett glas vin och pratade.

En jättemysig kväll! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0