PernieBernie

Länge sen...

 
Det är över ett år sedan jag skrev något på den här bloggen, och det är ju jättetrist!
Jag är jättesugen på att blåsa liv i den, och jag ska verkligen försöka.
Dock är det svårt att hinna med när jag jobbar heltid och bloggar så ofta jag hinner på Bli min jäst.
 
Men för att sammanfatta det senaste året så har det nog sett ut lite som det förrförra :)
 
Här kommer några bilder för att sammanfatta året!
 
 
 
Vi var på Kreta i maj:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blandade bilder från året som gått:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Det var massor med bilder, och jag har inte ens lagt ut hälften av det jag ville...
 
Måste ta en paus, men jag är (förhoppningsvis) tillbaka snart!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0