PernieBernie

Julklappsdag

Har varit en mysig dag!
Fick inte sova så mycket som jag ville i natt, Lucas sov lite oroligt, men det är ju inte så konstigt med tanke på nedsövningen och allt. Han ville absolut gå upp vid sju så det var bara att pillra sig upp då. Det är hemskt med vinter och mörker, känns som man går upp mitt i natten när klockan är sju, och eftermiddagen känns oxå som natt. Kommer nog aldrig att vänja mig vid den svenska hemska vintern.
Fick sova lite på förmiddagen och hade tänkt gå på mammalunch på Calma men Micke undrade om vi skulle åka och köpa julklappar istället eftersom idag var enda dagen som funkade för honom den här veckan. Så vi drog till Kungens kurva istället! Eller först var vi i Skärholmens centrum, det var första gången jag var i det nya. Gud vad stort och fint det var!! Tycker det påminde lite om Kista med food courten och det. Åt förresten världens godaste pasta där på det italienska stället. Med hummersås, räkor, saffran, grädde och körsbärstomater! ÅÅÅÅ vad gott det var!!
Känns bra att typ alla affärer som man är intresserad av att gå i finns samlade på ett ställe. Fick lite gjort faktiskt, nu har vi inte så många julklappar kvar. Men det blir inte så många i år som det brukar med tanke på att plånboken inte tillåter det. Vad vi har köpt kan jag självklart inte skriva här.. det får ni kanske veta efter jul :)

Efter Skärholmen drog vi till Citygross i Kungens kurva, med en liten avstickare till Jysk oxå. Provade ryggsäcken med Lucas, han stormtrivdes när han fick sitta där på ryggen och glo på allt och alla i affären. Så himla söt och glad var han!  Avslutade med en stor milkshake på McDonald´s och sen åkte vi hem.

Har kollat fyra avsnitt av inspelat Glamour, riktigt najs :)
Efter att Lucas somnat kollade vi på film, Revolver. Guy Ritchie-film. Förstod verkligen ingenting, men nu har Micke läst om den på internet och då fick vi en förklaring. Kul att man måste läsa om filmen för att fatta nåt..? Trist att den blev så rörig, för den började riktigt bra.

Är jättesent och jag är hur trött som helst. Sängen- här kommer jag!!

Kommentarer
Postat av: Lyckan

Äsch Jag fattade ju såklart allt direkt!

2007-12-05 @ 00:17:45
URL: http://mikaellyck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0