PernieBernie

Gitarr-hjälte

Blev en jobbig kväll igår. Tror att Lucas hade sin "peak" på sin förkylning. Och så vet man ju själv hur det är, det är alltid värre på kvällar och morgnar när man är sjuk.
Han ville inte alls somna efter vällingen vid sju som han brukar. Snoret bara rann och rann och han blev hysterisk varje gång man skulle torka. Man såg att han var trött men sova skulle han absolut inte göra. Stackarn! Och lite synd var det om oss oxå, fy vad jobbigt när inget man gör hjälper!
Till slut lyckades Micke få honom att somna, då var klockan tolv och då gick vi och lade oss direkt. Lite efter ett vaknade han... då ammade jag honom lite och sen gick Micke upp med honom tills han somnade om. Jag själv kände mig som en zombie, visste knappt vad jag gjorde eller sa, så det var tur att Micke orkade ta honom.. Han sov mellan oss i sängen igen, och vaknade inte förrän halv åtta! Trodde han ville somna om för han såg så himla trött ut men det ville han inte, så jag gick upp med honom strax efter åtta.
Idag verkar han mycket piggare! Han hade bara 37,6 i feber, så det är skönt att det går åt rätt håll. Vill ha tillbaka vår gamla Lucas!!! :)

Idag blir det lugnt, ser ut som det är kallt ute. Och det känns inte så smart att springa omkring i kylan med en sjuk Lucas. Hoppas vi hinner se någon film. Och ska nog träna lite på Guitar hero..

Här är några bilder från i fredags kväll hos Johan och Nicolie.

       
Lilla hunden Texas som var jättenyfiken på Lucas. Och lite rädd :) Vi åt nachotallrik, det var gott!

    
Välling-dax i Mickes knä. Efter att Lucas somnat blev det Guitar hero :) Micke och jag är riktiga dåliga på det, måste öva mer!

Kommentarer
Postat av: linnea

ni verkar vara en mysig familj! har bara en fråga, hur länge tror ni att lucas behöver ha kvar gipset? kram L

2007-11-25 @ 12:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0