PernieBernie

Idol är konstigt

Idol ja. Det börjar närma sig final nu, tycker den här säsongen gått så fort! Gillar Peter Jihde jättemycket, tycker han är så skön och bjuder på sig själv. Gillade inte alls Sanna och Mogge eller vad de nu heter, som var programledare förra säsongen.

image302
(bild från TV4.se)

Tråkigt att Christoffer åkte ur igår, även om jag kanske inte är hans största fan. Tycker att han är klart mycket bättre än Andreas i alla fall, han är så TRÅKIG!!!
Förstår inte vad folk ser hos honom. Fine, han har en bra röst, men det är inte allt som betyder nåt. Han är totalt ocharmig och tönt-snäll. Därför borde ju han åkt igår, och nästa gång Mattias.

Man undrar ju hur folk tänker när de röstar. Det måste nästan vara så att om man gillar flera idoler röstar man på den som man tror är störst risk att åka ur, och så glömmer man bort de andra som kanske till och med är lite bättre. När man kollar omröstningar på nätet så borde Andreas åkt ur igår, hans framträdande verkar inte ha gått hem i stugorna. Så är han inte ens botten två! Weird.

Tycker absolut att Marie, Amanda och Daniel är topp tre, de är grymma! Just nu låter det åt att jag vill att Daniel ska vinna, men det kan mycket väl ändras..

Vilken är DIN favorit?

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, jadu. Angående rubriker. Jag brukar bara skriva första bästa som kommer upp så tyvärr kan jag inte ge dig några tips. Men försöker väl vara lite rolig ibland :P haha.

Håller med dig om idol förresten. Andreas borde ha åkt ;)

2007-11-10 @ 12:04:40
URL: http://heygirl.blogg.se
Postat av: Lovisa

Svar: en god sommrig hallontårta :) med godishallon på :D ska fota sen när jag skrivit på text men det ska jag göra precis innan alla kommer om ca en och en halv timme :)

2007-11-10 @ 12:17:31
URL: http://l0v1sa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0