PernieBernie

Julklappar

När vi ändå är inne på det här med julklappar... har suttit och surfat för att få lite tips om vad man kan köpa till familjen. Jag älskar julen och även att köpa julklappar till folk! I år har vi dock sagt att det inte ska bli lika mycket julklappar som vanligt, för min mamma och jag är tokiga annars.. men det känns onödigt och jag har inte råd i år, nu när man är mammaledig. Men några stycken ska man ju köpa :)

Vill ju köpa någon rolig leksak åt Lucas. Har märkt att han börjar bli lite rastlös när man åker bil för länge, kanske nåt sånt här vore något?

image353

Finns ju hur mycket kul som helst att köpa, synd bara att man inte har råd att köpa allt man vill..

Har oxå suttit och drömt om saker jag önskar mig, finns ju en del! Fast mycket är ju just önskningar, som man vet att man nog inte kommer få... men det är kul att drömma! Här är några av grejerna jag önskar mig :)


image357 image358 image359


image360 image361 image362

image364 image365


Konstigt, det där blev ju bara hårda paket...! Men det är så svårt att önska sig kläder t ex, man vill ju prova själv. I så fall skulle jag nog hellre önska mig ett presentkort på Lindex eller H&M.

Vad önskar ni er i julklapp??? Några bra tips?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Visst är det en juicecentrifug?! Det vill jag också ha! :)

2007-11-23 @ 16:20:06
Postat av: Matilda

Svar till Pernilla
Hejsan
Det kan verkligen vara jätte svårt att komma på julklappar. Men ett tips på nått hemmagjort kan vara att köpa en billig ram (typ ikea) piffa till den och sätta in en söt bild. Det skulle jag bli jätteglad för!

2007-11-24 @ 01:14:28
URL: http://www.secretsanta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0