PernieBernie

För tjock för att städa

Skrivet av Pernilla 8 mars 2007, klockan 20:25


Har länge tänkt att vi måste rensa ur vårt förråd inne i lägenheten. Idag tog vi tag i det och städade där inne. När vi väl börjat så gick resten av bara farten; fixade stoppet i duschavloppet, svabbade golvet i badrummet, tvättade två maskiner tvätt, rensade kastrullskåpet, bar ut lite grejer till förrådet på gården och slutligen har vi varit och handlat.
PUH! Har nu sjukt ont i ryggen, kan knappt gå när jag suttit ner en stund (blir så stel) och det känns inte alls kul. Är faktiskt lite trött på att vara så här tjock och stor nu. Tappar jag något på golvet är det ett helt företag för att böja sig ner och det är knappt jag klarar av det... tur att Micke är här och hjälper mig för det mesta :)

Nu har vi ätit kebab i pitabröd (hemmagjort så klart) och jag spelar en pokerturnering. Fick tips av Mickes mamma om den, man kan vinna en resa till monte carlo och träffa Joe Hachem, och den kostar bara 1 dollar! :)

Imorgon kommer mamma och leffe, ska bli så kul att träffa dem igen :)

Kram på er!

/Pernie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0