PernieBernie

Fredagsmys

Vet att jag har klagat på höstvädret men idag var det ju sjukt skönt ute!
Micke är fortfarande sjuk så jag tog Lucas med mig och gick ut. Först till Lindex för att byta presenten Lucas fick av Sara när hon var här. Han fick en jättefin body med höstfärger, men han kan ju inte ha body med gipset så jag bytte till en skjorta i samma färger, hur fin som helst.



Efter det gick vi till Vivo superstore. Där hade de 10 kronors-vecka, sånt är alltid kul. Blir att man köper lite onödiga saker.. Tog en omväg hem och ville knappt gå in när vi kom hem. Tänk om det alltid kunde vara så här skönt väder!

Åt lite thaisoppa som var alldeles för stark tydligen. Min magkatarr spökar.. :(
Efter soppan bestämde jag mig för att ta ett bad. Tände en massa ljus i badrummet och gjorde ett varmt skumbad. Så mysigt och avslappnande!



Köpte ett kilo räkor på Vivo som Micke och jag har ätit ikväll till vårt fredagsmys. Vi gjorde räkmackor, var länge sen vi gjorde det och det var jättegott. Min mage är riktigt full nu... Har kollat lite på TV, bland annat ett grymt bra avsnitt av Psych. Sjukt rolig serie tycker jag.
Nu är klockan bara lite efter tio och som vanligt sitter jag här och är jättetrött. Börjar förstå hur det känns för folk som har "vanliga jobb", typ måndag till fredag, som säger att man är så trött på fredagskvällen. Bara det att för mig är det så varje kväll numera.. Lucas sover och jag ska väl snart göra detsamma. Måste bara springa ner och lämna igen dvd:n vi lånade på bibblan, sista dag var idag kom jag på precis.

Nu tänker ni förstås "blir det ingen bild på Lucas idag"?
Höll på att glömma, men här kommer några på när han fick suga på en morot när vi åt middag.

           

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0