PernieBernie

Jag säger: "sovmorgon". Lucas säger: "NEJ!"

Blev sent igår. Somnade väl vid ett och 06.25 i morse vaknade Lucas och ville inte somna om. Så jag är lite trött idag..
Men det var kul att träffa lite Västerviks-folk igår. Blev att vi hängde i köket, Tessan, Linda, Maria, Angelica och jag. Lucas somnade inte förrän framåt halv elva och vid halv tolv åkte vi hem. Men en timme kunde jag vara social i alla fall ;)

     

Har som sagt varit trött idag, inte fått så mycket gjort. Fastnade framför TV:n när det var det där programmet om Victoria Beckham. Kul att se ändå, hon verkar så skön i sättet, inte alls som man trott.
Har tagit en promenad, träffade både Birgitta och Sara från mammagruppen. :) Har ju varit Lidingöloppet i helgen så det var hur mycket folk och bilar som helst överallt på ön.
Snart ska Lucas och jag åka till stan och hämta Micke. Han sitter just nu på bussen hem från Kapellskär men de var fast i bilköer..
Ikväll är ju sista kvällen utan gips på Lucas så det blir en tidig kväll, ska vara på sjukhuset redan vid sju på morgonen.
Här är några bilder på honom sittandes, det blir väl de sista, sen blir det gipsbilder igen!

     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0