PernieBernie

Ska man bli blond igen?

Idag ringde Micke och felanmälde vår ugn, den bara lade av helt plötsligt när jag bakade kakor. Tyckte det var så konstigt att de såg så bleka ut. Tills jag kände efter och då var den fisljummen... Bara att slänga kakorna, olagade.
Lite senare kom jag ut i köket och märkte då att inte micron funkade, och det gick inte att tända i taket. DÅ gick ett ljus upp för mig, "kan det vara en propp kanske?" Jajamän. Hade råkat komma mot dem när vi ställde in dammsugaren i förrådet. Inte ett dugg pinsamt, närå. Man kanske borde blondera sig och sen när de kommer säga "oj jag visste inte att det fanns ett proppskåp i vårt förråd"?

Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHA! Det där var ganska kul faktiskt!! Synd på kakorna bara :) Hoppas du får en superfin fredag. Kram från Växjö o Jennie

2007-09-21 @ 08:55:04
URL: http://www.theoneandonlyjennie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0