PernieBernie

En bild säger mer än tusen ord

Idag är tredje lediga dagen och jag tänkte bara ta det lugnt här hemma. Lucas sover sin förmiddags-tupplur nu och jag passar på att spela lite poker :) Micke jobbar till sex ikväll.
När Lucas vaknar tänkte jag att vi skulle ta en promenad i det fina vädret. Trodde det skulle bli dåligt väder idag för när vi vaknade var det jättedimmigt! Men nu har solen tittat fram :) Jag älskar SOL!

Tänkte passa på att lägga in lite bilder från de senaste veckorna nu när jag har tid. Blir lite blandat men mest från påsken i Gamleby och Västervik :)


Lucas med farmor och Micke i soffan, Lucas på babygymmet och i soffan hos mormor med Jens och Petter.



Nybabad Lucas i knät hos Leffe. Sen gungning i min gamla anka :) De högra bilderna är från Lucas morfar och gammelfarmor där han fick en fin traktor.



I knät på morfar och g-farmor och sen till Helen där Lucas fick en annan rolig leksak. Slutligen nyvaken hos mormor.



Finklädd på påskafton. Påskmiddag hos Marie och barnen i Heda



Många djur som var roliga att kolla in och leka med. Leffe får klapp på kinden och sen middag och tårta. Danne var oxå med hos mamma och Leffe.



Linda med varm choklad på Morella. Lucas kan ställa sig upp själv!


image829
Gunga är underbart roligt!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna C

Vilka superhärliga bilder på Lucas utan gips :)
Det känns som han växt massor på sistone. Vi måste ses snart! Hur har ni det förresten nästa söndag? Jag och Sofie pratade om att hon och Peter ev ska komma ut och hälsa på oss i huset då. Eller är det inte nu nån gång Lucas fyller år? Det kanske är nästa helg, och då krockar det ju?
Kram kram

2008-04-04 @ 22:33:09
Postat av: Caroline

Gud, vilken fin gunganka. Retro! Den får ni aldrig, aldrig sälja. :-)

2008-04-05 @ 08:03:28
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Jennie

Vilka härliga bilder & vad söt han är Lucas! Gulligt med tänderna som börjar sticka upp :) Kramis

2008-04-06 @ 18:52:02
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: Sanna

Åh va härligt med bilder! De va längesen :-) Va duktig han är Lucas som står så fint utan gipset. En nyfiken fråga, kan det vara han som har rivit bland cd-skivorna på ett av korten tro? :-) har ni vägt honom? kramar från oss..

2008-04-07 @ 00:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0