PernieBernie

Valborg

God morgon!
Känner mig lite bättre idag men inte helt kry. Om inget konstigt händer ska jag dock försöka gå och jobba. Har bett om att få kompa in vid 22 eftersom Micke skulle jobba till 21, men nu har de bytt hans tider så han slutar 18 som han ville. Tror inte jag ska ändra mitt komp ändå, kan ju vara mysigt att hinna äta middag med Micke när det är valborgsmässoafton ändå! :)
Lucas är jättegnällig på nätterna numera. Han vaknade vid 03 i natt och ville ha välling. Efter en hel flaska var jag tvungen att spänna loss honom ur skenan och byta blöja. Sen spände jag fast honom igen men då var han så gnällig så jag tog ur honom och lät honom sova utan. Det hjälpte ändå inte så till slut fick han somna mellan Micke och mig i sängen. Då var klockan halv fem....
Blir ju lite trångt så när jag vaknade till och såg att han sov lyfte jag över honom till hans säng. Sen fick vi sova till halv åtta :)

Tänkte jag skulle lägga in lite bilder från senaste veckan idag, ska bara föra över dem från Mickes dator först.
Det är väldigt bild-fattigt på den här bloggen nu för tiden, tycker ni inte det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0