PernieBernie

Alla mammor köper lussekläder utom Pernie, för hon köper kläder att bada i.

Har precis kollat klart på Idol och precis som jag trodde så vann Kevin.
Hejade lite extra på Alice men tycker ändå att Kevin var en värdig vinnare. Dock måste det här varit den mest ospännande finalen i Idols historia??? Kändes som alla bara skreeeek när Kevin var på scenen...
:)

Jag har jobbat dagpas men innan det var Micke, Lucas och jag inne i stan och fixade lite ärenden. Micke vaccinerade sig, vi lämnade in bröllopspapperna på UD och så köpte vi en soldräkt till Lucas. En sån i baddräktsmaterial med solskyddsfaktor 50, känns jättepraktiskt att sätta på honom den i Thailand!
Det var lite kul, vi köpte den på Åhléns och alla mammor och pappor som sprang omkring där verkade smått hysteriska i sin jakt på lussenattlinnen och tomtedräkter, då var det så skönt att köpa en soldräkt. På den avdelningen var det ingen trängsel minsann ;)
 
Vet inte vad det var med mig idag, var hur trött som helst och det gick inge vidare att jobba. Kändes som jag var i koma eller nåt för jag kopplade lixom inte riktigt vad som hände vilket ju inte är så bra när man jobbar med mycket pengar. Hände dock inga större missöden som tur var.. :)

Micke har haft kompis här ikväll, jag köpte med thaimat till oss allihopa och nu ska jag väl snart gå och lägga mig.
Har haft svårt för att somna de senaste kvällarna, är väl det tröttheten beror på....
Hoppas det går bättre ikväll för imorgon jobbar jag igen.

Hej då!

Kommentarer
Postat av: vajb

Det närmar sig, thailands resan. Snart bara en månad kvar. LÄÄÄÄÄÄNGTAR!!

2008-12-13 @ 17:54:15
Postat av: Linda Englund

Trötthet, vimsig mm mm. Det är inte så att fröken Olsson (ja ett tag till iallafall =) )som är bebissugen har en bebis på G???? Sånt kan man kanske missa i allt bröllopsbestyr!!! HM....

Ha det bäst!

Kram Linda

2008-12-13 @ 18:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0