PernieBernie

Försöker hålla mig vaken

Ikväll måste jag tvinga mig själv att vara uppe lite längre än jag varit de senaste kvällarna, för imorgon är det dags att jobba igen... jobbar dessutom ett tolvtimmars FM-pass och då är det ju bra om man inte är svintrött.

Micke har som vanligt tentapluggat hela dagen (hans tenta är på fredag) så Lucas och jag har roat oss själva.
Vi drog till Solna centrum och där var vi i flera timmar. Käkade lunch på McDonalds och jag bara njöt av att kunna ta det lugnt med min lilla söta son. Han är underbar!! :)
Köpte några julklappar så snart är jag väl klar.
Lite märklig känsla att inte köpa så många som man brukar, vi har sagt att vi inte ska ha så många i år eftersom vi åker till Thailand, vilket ju verkar klokt. Men jag tycker det är så himla kul att handla julklappar så det är svårt att hålla sig.... :/

Nu på kvällen har Mia varit här, vi käkade caesarsallad som jag fixade (Micke stekte baconen, bäst att säga det så han inte blir sur) och så umgicks vi med Lucas innan han somnade.
Då käkade vi vuxna glass med kolasås som jag rörde till på spisen, mums!!!!

Nu har jag kollat på ett avsnitt Gossip girl och ska strax se om jag har sett kvällens CSI Miami som börjar om fem minuter. Hoppas inte, jag älskar ju Horatio, men annars får jag kolla ett avsnitt GG till....

Wish me luck med att hålla mig vaken... :)

Kommentarer
Postat av: vajb

hoppas det gick bra å hålla sig vaken? själv ska jag strax gå å lägga mig (klockan är tjugo över sex och jag har precis kommit hem från jobbet)

Syns på cc ikväll! godnatt

2008-12-18 @ 06:24:40
Postat av: Marina

Hur lagar du kolasåsen??? =) Recept tack!

2008-12-18 @ 10:32:40
URL: http://marinajelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0