PernieBernie

Hemma igen

Hallå! Nu är jag tillbaka. :)
Vi har varit i Gamleby i några dagar och jag försökte blogga där men jag kom inte in på blogg.se.
Har ingen aning om varför..
Vi har i alla fall haft det lugnt och skönt och fått en massa fina julklappar!
Dock är det skönt att vara hemma igen och få sova i sin egen säng.

Innan vi drog från Gamleby idag kollade vi vårt batteri på verkstan och det var jättedåligt. Jag berättade väl att vår bil dog när jag stod dubbelparkerad på Götgatan på julafton?
I alla fall så bytte vi batteri idag och det känns skönt för imorgon ska vi besiktiga bilen! Hoppas det inte är en massa skit med bilen, har varken lust eller råd att fixa det innan Thailand.

Jag är ledig till fredag natt så närmaste planen är att besiktiga bilen och kolla lite på rean efter kamera imorgon, sen ska vi fira nyår hemma på onsdag med god mat och mys. :)

Bloggar mer sen, nu ska vi laga middag.
Puss!

Kommentarer
Postat av: vajb

skönt att bilen rullar igen!

Ha ett mysigt nyår! Själv får jag skåla in 2009 med nåt alkoholfritt bubbel på cc....

kram

2008-12-30 @ 00:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0