PernieBernie

Ledig

Så är man äntligen ledig i några dagar!!!
Börjar inte jobba förrän torsdag natt igen, känns bra :)
Igår fick jag dessutom kompa vid halv sex så jag hade en myskväll med familjen. När jag kom hem lagade Micke mat igen, biff med pommes och bearnaise :)

Idag har Micke heldag i skolan och jag och Lucas ska åka till IKEA! Ska bara köpa lite smågrejer och så är det alltid kul att komma till IKEA. Får dessutom sällskap, Linda Z och Lotta från jobbet ska med, det blir jätteskoj!

Nu måste vi göra oss i ordning, det tar sin lilla tid...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: AnnaC

Åh, vad kul med IKEA. Och eftersom det är måndag lär det ju inte vara så mycket folk där (till skillnad från i helgen när jag var där...). Du måste berätta hur det var/(vad ni hittade sen.

Om du vill ha ett "icke-filmtips", dvs en film som du absolut inte ska se är det den nya svenska vampyrfilmen: "Låt den rätte komma in". En fruktansvärt dålig film. Slöseri på två timmar av mitt liv.

Kram

2008-12-15 @ 14:32:03
Postat av: Jennie

Åh så skoj med IKEA :)

Nu har jag utmanat dig IGEN.. sorry. Men den här utmaningen vill jag verkligen att du antar, vill se hur ni har det i nya lyan! Kram Kram

2008-12-15 @ 21:52:01
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0