PernieBernie

Stressigt

Stress stress stress..... känns inte som jag gör annat än stressar nu för tiden.

Har jobbat två nätter så i natt är min sista innan två dagar ledigt.
Lucas och jag har precis varit i Solna centrum och handlat lite medans Micke är i skolan. Micke kommer hem snart och då möts vi bara i dörren eftersom jag måste skynda till jobbet...

Det var likadant igår, då var Lucas och jag på Lekhuset i Bromma och lekte järnet!
Det var ett jättebra ställe så dit kommer vi åka fler gånger. Det kostade 60:- för obegränsad lektid, vuxna gratis. Sen har de olika temadagar, igår var det lattemåndag vilket innebar att jag fick en gratis latte :)
Sen åt jag en macka, både billig och jättegod, och det fanns gott om  bord och stolar för att fika med barnen. Perfekt!!!
Jag blir så glad när man upptäcker såna bra ställen, hi hi :)

http://www.lekhuset.com/   är det för er som är nyfikna.

Nu är jag lite stressad som sagt, borde inte ens blogga men det var ju ett tag sen och jag ville mest säga att jag lever.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: AnnaC

Skönt, ett tag trodde jag att det var en ny bloggpaus på gång ;)

2008-12-09 @ 19:40:34
Postat av: Linda Englund

inga mer pauser nu!!!!

Nu är äntligen min hemsida uppdaterad. Gå in och kolla så känner du nog igen ett och annat sen jag var i Sthlm och handlade.

Kram Linda

2008-12-09 @ 20:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0