PernieBernie

20 dagar kvar

Jobbade i natt och det gick ganska bra. Hade lite tur som fick deala från elva, då går det lättare när man är trött.
Micke började jobba vid elva idag och då skulle jag gå upp och ta hand om Lucas, men då hade jag tur igen för han var jättetrött! Lyckades få honom att somna bredvid mig i sängen och så sov vi till halv ett. Visst, jag är fortfarande trött men det kunde ju varit värre. Nästa gång jag jobbar är lördag natt så jag får vila mig i två dagar nu :)

Man blir så seg när man sover länge om dagarna, har fortfarande inte kommit ur min pyjamas. Men nu ska jag ta på oss och åka till Willys och handla lite, det börjar bli tomt i kylskåpet. Återkommer senare med lite bilder, nu var det ett tag sen.

Innan jag går måste jag bara påminna om Lucas blogg. Hans senaste inlägg är lite kul tycker jag :)

Lucas blogg hittar du här.

Kommentarer
Postat av: vajb

syns på jobbet på lördag! :-)

2008-02-21 @ 15:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0