PernieBernie

Bok i ljudform

Jag har väl berättat att jag har en ljudbok i min ipod?
Har inte riktigt kommit in i den än, men skulle gärna vilja eftersom det är ganska skönt att ha något att lyssna på när man är ute och går. Och jag vill ju gå mycket.
Idag gick jag promenad med Lucas och lyssnade igen. Och idag hände nåt. Vet inte om jag bara kom in i boken för att det började hända lite intressanta saker eller om det inte fanns nåt särskilt annat att fundera på, men jag blev helt fast! Upptäckte att jag till och med tog en omväg på vägen hem, bara för att jag ville lyssna lite till :)
Imorgon blir det promenix igen!

image576  bild från adlibris.se


Kommentarer
Postat av: Jennie

Den är verklig en super, Män hatar kvinnor. Har läst den och Flickan som lekte med elden! Tänkte ladda hem den sista i triologin Luftskeppet.. någonting.. Bra om man tar en längre promenad när man lyssnar på den :) Nu ska vi iväg och bowla! Ha en mysig kväll. Kram Jennie

2008-01-11 @ 19:47:11
URL: http://www.theoneandonlyjennie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0