PernieBernie

Ikväll

Åååååååh jag är så förväntansfull inför ikväll!!
Har väntat länge på att "I huvudet på Gynning" ska ha premiär. Ikväll är det dags!!!
Jag gillar Carolina Gynning mer och mer för varje gång jag ser henne, tycker hon är så grymt skön.
Hon är så ironisk och bjuder på sig själv, känns som hon spelar "bimbo" men är inte så säker på att hon är det.
När jag sett alla trailers för "I huvudet på Gynning" så har jag direkt sagt "det här ska jag seeee", varje gång typ.
Tycker det verkar så kul, är faktiskt helt säker på att jag kommer skratta :)
Nu vet ni vad jag gör kl 21 ikväll ;)

image606
(bild tv4.se)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Samma här!!! I like!!! O dessutom är hon ju skåning + att jag suttit bredvid henne på bussen från malmö ner till näset (innan hon blev känd) LOL!

2008-01-15 @ 15:56:12
Postat av: Lyckan

Men man fick ju inte riktigt se insidan av huvudet utan mer saker hur hon tänker och så...

2008-01-16 @ 14:50:26
URL: http://mikaellyck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0